VÁSÁRLÓI KISOKOS
VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK
A legtöbb termékünk esetében többféle méretből vagy színből lehet választani, ezért az első lépés a megfelelő kombináció kiválasztása.
Ha a menü nem tartalmazza a kívánt színt vagy méretet (vagy a kívánt szín vagy méret át van húzva), az azt jelenti hogy az adott termék jelenleg elérhető.
Kattints a kívánt színre vagy méretre, majd kattints a “Kosárba tesz” gombra.
Miután kosárba tetted a kívánt a terméket, eldöntheted, hogy befejezed e a vásárlást, vagy szeretnél még további termékeket vásárolni a weboldalon.
Több termék rendelésével spórolhatsz a szállítási költségen, mivel több termék rendelése esetén is csak egyszer számoljuk fel a szállítási díjat.
Ha befejezted a vásárlást, kattints a Kosár gombra (a kosarat a felül jobb oldalon egy “bevásárló szatyor” ikon formájában de alul is (ha mobilon nézed az oldalt) találod meg).
A jobb oldalon beúszó ablakon választhatod a “Kosár” gombbal a kosár oldalt, ahol megnézheted/ellenőrizheted a kosarad jelenlegi tartalmát (méret, szín, termék stimmel e), módosíthatod/ellenőrizheted a darabszámot, eltávolíthatsz terméket.
Vagy a “Pénztár” gombot, aminek segítségével azonnal a pénztár oldalra tudsz ugrani ahol megtudod adni a számlázási, szállítási adatokat, a fizetés és szállítás módját, tudsz regisztrációt is kérni az oldalra, és magát a megrendelést el tudod küldeni.
A pénztár oldalon kérünk az email címed és a telefonszámod pontos megadását!
A megrendelést követően, csapatunk emailben folyamatosan értesít majd a megrendelésed állapotáról, a telefonszámodon pedig a futárszolgálat munkatársai fognak tájékoztatni a csomagod pontos érkezéséről.
Ha befejezted a megrendelést, emailben azonnal értesítünk a rendelésed sikeres beérkezéséről.
Cégünk gondoskodik a csomagod összeállításáról és gyors megérkezéséről.
Abban az esetben, ha az előre utalást választottad, akkor az automata megerősítő e-mailt követően kapni fogsz tőlünk, egy “rendelésed feldolgozva, banki előreutalásra vár” levelet, melyben részletesen leírjuk számodra, milyen összeget és hova kell majd elutalnod.
Amint az összeg beérkezik számunkra, a csomagodat összeállítjuk és átadjuk futárcégnek kézbesítésre, vagy ha személyes átvételt választottál boltunkba elhelyezzük míg át nem veszed.
Az elkészült csomagról és a további teendőkről minden esetben e-mailben küldünk számodra tájékoztatást.
Fizetési mód esetében, amennyiben az utánvételt választottad, nem lesz más teendőd mint a “csomagod összeállt” értesítést megvárni, ahol pontos leírást kapsz majd arról, hogy átadásra került a futárszolgálat számára (GLSFutár, GLSCsomagPont szállítási mód esetén (készpénz és bankkártyás fizetési lehetőség)) vagy személyes átvételre előkészítve a boltunkban átveheted (csak készpénzes fizetésre van lehetőség).
Ha még is mást szeretnél rendelni, de véletlen lemaradt a megrendelésnél, vagy módosítanál a rendeléseden, akkor kérünk, hogy minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailes vagy telefonos elérhetőségünkön és jelezd ezt számunkra. Minden esetben kérünk, hogy add majd meg a rendelés számát és a nevet amin a megrendelés történt és, hogy mit módosítanál/változtatnál, igyekszünk majd mindenben segíteni számodra.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
A kívánságlista (jobb sarokban felül a szív ikon) segítségével eltudod menteni azokat a termékeket, melyek tetszenek, később meg is szeretnéd venni, vagy valakinek szánnád, de még nem szeretnéd kosárba tenni/megrendelni. Minden termékünk esetében megtalálod majd ezt az ikont, így ha esetleg végig nézed a teljes terméklistánkat, akkor vásárlás nélkül is be tudod jelölni amik számodra kedvesek lehetnek majd és később a listát bármikor áttekintve, el tudod majd dönteni melyiket, mikor rendeled meg.
Fontos! A kívánságlistát csak regisztrált felhasználóként tudod használni. Így amennyiben vásárolsz nálunk valamit a Pénztár oldalon ne felejtsd el majd kérni a regisztrációdat ” REGISZTRÁLNI IS SZERETNÉK!” résznél.
Bejelentkezést követően, a jobb felső sorban megjelenik majd a szív alakú ikon “kivánságlista” néven.
Kijelentkezés után a listádon szereplő termékek nem fognak eltűnni a profilodból, így legközelebb is látni fogod azokat! 🙂
Abban az esetben, ha egy termék nem lett megfelelő, 14 napon belül a következő címre lehet nekünk visszajuttatni:
Focustore 2017 Kft.
2011 Budakalász Omszk park 1. Osili üzlet.
Fontos!
– Utánvéttel/portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
– Cipő visszaküldése esetén a cipős dobozra semmilyen felirat, ragasztószalag vagy futárszolgálat címkéje nem kerülhet!
– Megrendelésedről automatikus visszaigazoló emailt küldtünk, mely végén megtalálod a rendeléséhez tartozó elállási nyilatkozatot. Kérünk, hogy ezt a nyilatkozatot nyomtasd ki, jelöld be rajta a visszaküldött tételeket és mellékeld a csomagban. Ezzel gyorsítható a visszatérítési folyamat.
– Ha visszautalást szeretnél: az elállási nyilatkozaton tüntesd fel az utalási adataidat (számlaszám és számlatulajdonos név) és mellékeld a csomagban.
– Ha levásárolnád/cserélnéd a terméket: új rendelést kell leadni az áruházban és a megjegyzés rovatba feltüntetni, hogy küldtél nekünk visszárut. A visszáru beérkezését követően adjuk fel az új rendelést. A új rendelés értékéből levonásra kerül a visszáru értéke.
Levásárlásnál/cserénél a futár díját újra kell fizetni.
Amennyiben kérdésed merülne fel, kérlek jelezd számunkra valamelyik elérhetőségünkön.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Utánvétes fizetés választása esetén:
- GLSFutár szállítási mód esetében a futárnál kell fizetni a csomag átvételekor (készpénzes és bankkártyás fizetés leheteséges).
- Személyes átvételi mód esetén: Boltunkban tudsz majd fizetni személyesen (CSAK KÉSZPÉNZES MÓDON): 2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
- GLSCsomagPont esetében pedig a megküldött visszaigazoló e-mailben az átvételi hely megnevezésében megtalálható, hogy az adott átvételi helyen milyen módon lehet lehet utánvételesen fizetni.
Előre utalás esetén a megrendelés összegét banki átutalással lehet majd kiegyenlíteni (az erre megküldött tájékoztató e-mailt követően!).
A számla tulajdonosa: FOCUSTORE 2017 KFT,
Bank: OTP Bank,
Számlaszám: 11742513-21454521
GLS futárszolgálattal dolgozunk.
Utánvétes fizetés választása esetén:
- GLSFutár esetében a futárnál kell fizetni a csomag átvételekor (készpénzes és bankkártyás fizetés lehetséges).
- GLSCsomagPont esetében a megküldött visszaigazoló e-mailben az átvételi hely megnevezésében megtalálható, hogy az adott átvételi helyen milyen módon lehet lehet utánvételesen fizetni.
A szállítási díj tartalmazza, hogy az átadott csomagról a futárszolgálat értesítést küldjön számodra e-mailben és sms-ben is, hogy hol tart/mikor várható a kézbesítés, illetve a kiszállítást megelőző napon lehetőséged van még ezen módosítani is.
Van rá lehetőséged a pénztár oldalon kiválasztani térképes módon, hogy melyik Pontra szeretnéd a rendelésedet megkapni. A kiválasztás során kérlek figyeld majd, hogy ha utánvételes fizetési módot kívánsz választani akkor a csomagpont esetében ahova a szállítást kéred, milyen formában lehet erre lehetőséged (csak készpénz vagy bankkártya is).
Ezt megtalálod majd a megküldött visszaigazoló e-mailben is, az átvételi hely megnevezésében.
GLSCsomagPont esetében is a szállítási díj tartalmazza, hogy az átadott csomagról a futárszolgálat értesítést küldjön számodra e-mailben és sms-ben is, hogy hol tart/mikor várható a kézbesítés, illetve a kiszállítást megelőző napon lehetőséged van még ezen módosítani is.
Személyes átvételi szállítási mód esetében a terméket a csomagod összeállt és átvételre vár értesítő e-mail után üzletünkben fogod tudni átvenni:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
FONTOS! Üzletünkben csak készpénzes fizetési lehetősége lehetséges.
Nyitvatartás:
Nyitvatartás:
Hétfő: 9:00-18:30
Kedd: 9:00-18:30
Szerda: 9:00-18:30
Csütörtök: 9:00-18:30
Péntek: 9:00-18:30
Szombat: 9:00-18:30
Vasárnap: 10:00-17:00
Személyes ügyfélszolgálat:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
Nyitvatartás:
Hétfő: 9:00-18:30
Kedd: 9:00-18:30
Szerda: 9:00-18:30
Csütörtök: 9:00-18:30
Péntek: 9:00-18:30
Szombat: 9:00-18:30
Vasárnap: 10:00-17:00
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Igen, 20999 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás költégét mi álljuk.
Nagyon sok cégtől szállítunk be, ezért nincs a főoldalon általános mérettáblázatunk.
Minden termék esetében saját mérettáblázat található, melyeknél feltöltéskor a mérés kézzel történik meg.
Kérjük, mindig nézd meg a mérettáblázatot megrendelés előtt, hogy pontosan lásd a ruha biztosan megfelelően illik e majd rád :).
Amennyiben kérdésed merülne fel, kérlek jelezd számunkra valamelyik elérhetőségünkön.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
Rendelésedről elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben küldünk meg számodra, mikor a futárcég visszajelezte, hogy átvetted.
Elektronikus számlád, e-mailben korlátlan ideig megőrizhető, visszakereshető, és természetesen ki is nyomtatható.
Ha cégre rendelsz vagy munkaruházatnak elszámolható a megrendelés, akkor nincs más dolgod, mint kinyomtatni a számlát vagy e-mailben továbbítani a könyvelésed felé.
Ha véletlenül törölnéd a számlát tartalmazó emailt, esetleg rossz email cím lett megadva a rendelésnél, akkor sincs semmi gond, jelezd az ügyfélszolgálatunknak és újból elküldjük számodra.
Amennyiben kérdésed merülne fel, kérlek jelezd számunkra valamelyik elérhetőségünkön.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
Személyes átvételre Osili üzletünkben 2011 Budakalász Omszk Park 1. van lehetőség (CSAK KÉSZPÉNZES fizetési mód által).
A Fecebook a rendelést megszüntettük, az eddigi rendeléseiddel kapcsolatban az ottani adminokkal tud egyeztetni, ha felmerülne bármilyen kérdésed.
Adminok: -Vera -Lily
https://www.facebook.com/osilicsomor
Csatlakozz hozzánk, értesülj a napi szinten érkező új ruhákról, cipőkről, táskákról és kiegészítőkről.
Akciók…..Sorsolások, játék …….és még sok minden más……
Amennyiben kérdésed merülne fel, kérlek jelezd számunkra valamelyik elérhetőségünkön.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
Ha átutalásos a fizetés, az összeg beérkezésétől számított 24 órán belül a csomagod a futárnál lesz.
Ha utánvételes a rendelésed a csomagod 48 órán belül a futárnál lesz.
(Ezek az időpontok akkor módosulnak ha a rendelésed hétvégén vagy ünnepnapokon adod le.)
Amennyiben kérdésed merülne fel, kérlek jelezd számunkra valamelyik elérhetőségünkön.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
Ez attól függ. Ha az első rendelésedet már összeállítottuk kiszállításra, akkor plusz terméket már nem tudunk a csomagba tenni.
Ha még nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.
Írj nekünk az info@osili.hu email címre vagy 0036-30-385-2171 telefonszámra ezzel kapcsolatban, és a kollégánk a lehető leghamarabb válaszol neked a kéréseddel kapcsolatban.
Igen ott csak készpénz fizetést tudunk el fogadni.
Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség. GLSCsomagPont esetében pedig a kiválasztáskor és a visszaigazoló e-mailben is a választott átvevőhely nevét kővetően van jelölve, hogy pontosan milyen fizetési módokra van lehetőséged.
Amennyiben kérdésed merülne fel, kérlek jelezd számunkra valamelyik elérhetőségünkön.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
Vedd fel a kapcsolatot a futárral, az általuk küldött SMS-ben vagy E-mailben megjelölt telefonszámon.
Másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral.
Ilyen esetben a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat.
Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvételes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak előre utalással tudsz tőlünk rendelni.
Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálat számára.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171
Abban az esetben, ha egy termék nem lett megfelelő, 14 napon belül a következő címre lehet nekünk visszajuttatni:
Focustore 2017 Kft.
2011 Budakalász Omszk park 1. Osili üzlet.
Fontos!
– Utánvéttel/portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
– Cipő visszaküldése esetén a cipős dobozra semmilyen felirat, ragasztószalag vagy futárszolgálat címkéje nem kerülhet!
– Megrendelésedről automatikus visszaigazoló emailt küldtünk, mely végén megtalálod a rendeléséhez tartozó elállási nyilatkozatot. Kérünk, hogy ezt a nyilatkozatot nyomtasd ki, jelöld be rajta a visszaküldött tételeket és mellékeld a csomagban. Ezzel gyorsítható a visszatérítési folyamat.
– Ha visszautalást szeretnél: az elállási nyilatkozaton tüntesd fel az utalási adataidat (számlaszám és számlatulajdonos név) és mellékeld a csomagban.
– Ha levásárolnád/cserélnéd a terméket: új rendelést kell leadni az áruházban és a megjegyzés rovatba feltüntetni, hogy küldtél nekünk visszárut. A visszáru beérkezését követően adjuk fel az új rendelést. A új rendelés értékéből levonásra kerül a visszáru értéke.
Levásárlásnál/cserénél a futár díját újra kell fizetni.
Amennyiben kérdésed merülne fel, kérlek jelezd számunkra valamelyik elérhetőségünkön.
Elérhetőségeink:
2011 Budakalász Omszk Park 1. Osili üzlet.
E-mail: info@osili.hu
Telefon: 0036-30-385-2171